Pro pacienty

Pojišťovny

Naši lékaři mají smlouvy s většinou zdravotních pojišťoven. Základní zákroky mohou být proto z větší části pokryty zdravotním pojištěním.
Zároveň je potřeba ale zvážit, zdali jsou pro Vás a Vaše zdraví vyhovující a dostačující mnohdy zastaralé a obsolentní metody ošetření, překonané materiály či neestetické náhrady. Naši lékaři se Vám vždy nabídnou to nejvhodnější ošetření v dané situaci. Každý pacient musí sám zvážit, zda-li se mu vyplatí investovat do vlastního chrupu či nikoliv.

Termíny

Své pacienty upozorňujeme o blížícím se termínu sms zprávami s dvoudenním předstihem. Pokud se z jakéhokoliv důvodu nemůžete dostavit, prosíme, abyste nás informovali předem. Umožní nám to věnovat se bolestivým a akutním případům, případně dalším pacientům.

Úhrada

Hrazení našich výkonů či materiálů probíhá pouze v hotovosti, přímo v našich ordinacích. U dentální hygieny je možná platba přes terminál i na fakturu přes Benefit Plus.
Platby na účet nejsou možné.

Parkování

Parkování je možné jak v podzemních garážích blízkého objektu nákupního centra Karolina, které jsou otevřené již od 06:00, kde lze parkovat 2 hodiny zdarma. Je možné také přijet autem až k ordinaci, ale je potřeba počítat s omezenou kapacitou parkovacích míst. Navíc se jedná o pěší zónu, takže může hrozit pokuta. Toto parkování proto NEDOPORUČUJEME a je vhodné pouze pro imobilní pacienty!

Další služby

V prostorách dentálního centra je pro naše pacienty zdarma wifi, místnost pro hygienu před zákrokem a následnou úpravu vzhledu po zákroku. Pokud se pacient nedostaví na objednaný termín, bude účtována náhrada času 50% z ceny ošetření.